sponsorer

Hela min tävling bygger på alla fantastiska sponsorer som ställt upp med en massa hjälp och med stora ekonomiska medel.

Det är verkligen inget billigt projekt att tävla på andra sidan jordklotet.

Jag tänkte börja här på bloggen att tacka några viktiga sponsorer.

Först vill jag tacka Interflora AB, som står dels för anmälningsavgiften samt en hel del annat. Deras stöd är ovärdeligt. Det känns tryggt och skönt att ha dem med sig i detta projekt.

Sedan måste jag tacka krukleverantören Wikholm form.
En leverantör med enorm service och med ett perfekt sortiment. Ni är fantastiska!

Jag hade också ett jättestöd under vår MEGAdemo turne.
SBD i Göteborg, Arnes blommor i Påarp, Hukra/Hi i Årsta, samt Mörse med alla trevliga krukor.
Tack!

Några andra som hjälpt är John Bauer skolorna i Kalmar, Växjö & Halmstad. De anlitade mig och Heidi i våras för blomstervisningar.

Tack tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0