tiden går snabbt

Tiden går snabbt.

Om tre veckor så har vi julskyltning i butiken, sen går det mycket fort.

Mitt i all vardagsstress med familj och butiken så ska jag hinna fokusera och planera allt som har med vm att göra.
Det ekonomiska läget börjar kännas kontrollerat. Generösa sponsorer och sammarbetspartners har hjälpt till mycket och många timmars slit har lagts ner av mig och mina assistenter heidi och per.
Just nu är jag i ett mellanläge i all planering. Allt känns kontrollerat samtidigt så känns ingenting kontrollerat.
Med tiden kommer jag säkert bli lungnare i detta.


Kommentarer
Postat av: Linda

Kan vi inte få se mer bilder från din butik? Hade även varit kul att få en inblick hur du går till väga när du tränar inför en tävling, Vad tränar på osv. Tips från proffset helt enkelt.

Ha en bra dag.

Linda

2009-10-13 @ 13:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0