många lysande idéer


De närmsta tre dagarna så kommer många lysande idéer kläckas.
Jag och mina assistenter Per och Heidi ska under 2 dagar testa och sätta färgskalor inför tävlingen.
Man kan nog säga att om tre dagar vet jag exakt vad jag ska göra där på andra sidan jordklotet.
Jag har i förväg laddat med massa härliga färgprover, smaskiga skisser och kreativa wellpappmodeller. Mina konstruktioner är under tillverkning. En underbar smed från min hembyggd, Pablo skapar i järn.

Hoppas ni är nyfykna på vad vi ska komma fram till. för det är jag


Kommentarer
Postat av: Malin

spännande! hoppas att man kan få en liten smyggtitt på vad det kan bli för något! man är ju ganska nyfiken!

2009-12-02 @ 12:31:37
URL: http://convalaria.blogg.se/
Postat av: Eva Pettersson

Det blir super... vad annat kan det bli...

Ha en underbar jul, det brukar vi ju få till slut i denna bransch!!!

Eva

2009-12-04 @ 07:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0