DM

I helgen var det DM i blomsterbinderi i Stockholm.
Jag vann!

Det var bra för mitt VM självförtroende. Visst är ett litet Distriktmästerskap inget man jämför med Världsmästerskapet. Men en seger i ryggen ger mycket självförtroende. Något jag gillade med helgens tävlingar förutom min underbara personals fantastiska prestationer var att "tanterna tävlade".

Ursäkta mig Caroline Suhr, Lucie, Karin i Sala, Eva i Bålsta.... Ni är inga tanter. Men det är roligt att personer som inte tävlat på flera år. Helt plötsligt står och tävlar tillsammans. All glädje åt alla våra debutanters medverkan i DM. Men tack alla "gammla" veteraner att ni är med och slåss för fosterlandet

Länge leve tanterna


1: Jag 2: Karin 3: Lola 4: Helen 5: Lucie

Min dekoration till Slottsmiljö


Lolas brudbukett

Jag med min brudbukett. Någon sa en gång att man presterar bättre med städad arbetsbänk???

Kommentarer
Postat av: petterkvists

Hipphipp Hurra!

2009-11-10 @ 22:44:48
Postat av: Suhrskan

Johan.....jag är en tant det är helt ok....:)

jag kan leva med det.....

2009-11-11 @ 19:03:53
Postat av: Anna Lindberg

Tack för ett gott skratt! "Länge leve tanterna!"

All lycka till dig i VM! Följer dig med spänning på bloggen under resans gång. Anna (Amaryllis i Västerås)

2009-11-11 @ 21:46:41
Postat av: Malin

Stort grattis!

2009-11-12 @ 21:06:33
URL: http://convalaria.blogg.se/
Postat av: Emma

Såå mycket snygga grejer ni gjorde!!! Grattis Johan!

2009-11-16 @ 16:31:04
URL: http://flowerart.blogg.se/
Postat av: Marinette

Grattis Grattis! Vilken bra blogg du har :)

2009-11-18 @ 20:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0